Klachten

Klacht n.a.v. internetbestelling

Heeft u een klacht over een artikel dat u online heeft gekocht in de dartshop van Rook Darts? Bijvoorbeeld over uw dartbordverlichting, Winmau dartbord of Unicorn dartbord. Dan kunt u uw klacht indienen via onze klantenservice. Stuur een e-mail naar info@rookdarts.nl. Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) artikel. Rook Darts neemt binnen 7 dagen contact met u op via e-mail of per telefoon.

Klacht n.a.v. aankoop in de winkel

Heeft u een klacht over een artikel dat u bij ons in de winkel heeft gekocht? In dat geval raden wij u aan om met originele kassabon naar onze winkel terug te komen. Onze medewerkers zullen uw klacht beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken. Mocht u niet in staat zijn om op korte termijn naar onze winkel te komen, neem dan contact op met info@rookdarts.nl. Rook Darts neemt binnen 7 dagen contact met u op via e-mail of per telefoon.

Wij dragen er zorg voor dat u tevreden bent over uw bestelling.
U bent bij ons onder ander aan het juiste adres voor het kopen van dartbordverlichting, dartpijlen (bijvoorbeeld Unicorn dartpijlen), Winmau dartbord en Unicorn dartbord.